Novinky

12.12.2018 školní asistent

Hledáme pracovníka na pozici školní asistent na částečný pracovní úvazek ( ped. kvalifikace pro asistenta pedagoga nebo pedagoga §17 zákona 563/2004 Sb., O pedagogických pracovnících) Nástup po dohodě. Kontaktujte nás prosím e-mailem: info@ddmtre.cz

18.04.2018 Nabízíme pracovní místo

Hledáme pracovníka na pozici pedagog volného času na částečný pracovní úvazek ( ped. kvalifikace pro komplexní přímou pedagogickou činnost dle §17 zákona 563/2004 Sb., O pedagogických pracovnících) s nadšením pro sportovní aktivity. Nástup po dohodě. Kontaktujte nás prosím e-mailem: info@ddmtre.cz

30.10.2017 Spolupracujeme se Salingerem

Salinger, z.s. Centrum Síťovka Ocitli jste se se svou rodinou v těžké životní situaci, kterou nejste schopni sami řešit? Centrum Síťovka nabízí pomoc a podporu a pomáhá zdarma . Více informací na letáku, který najdete v dokumentech ke stažení.

20.06.2017 Hledáme vedoucí:

DDM hledá kvalifikované vedoucí zájmových kroužků (kvalifikace pro dílčí pedagogickou činnost dle zákona č. 563/2004Sb). A to pro kroužky: stolní tenis, florbal, konverzace v jazycích (AJ, NJ, FJ) mažoretky, modeláři, sebeobrana, zumba, aerobic, sportovní kroužky

Zemská Brána 2018

02.07.2018 Pátek 13. 7. 2018

Páteční ráno bylo pochmurné i nálada táborníků byla taková. Všichni si uvědomovali, že tábor končí. Museli jsme sbalit všechny své věci, uklidit pokoje a užít si poslední chvíle s táborníky a ještě potrénovat naši táborovou písničku.
K obědu jsme měli kuřecí řízek s bramborem, naložili jsme autobus a vyrazili k domu.
Milí táborníci, moc děkuji za krásný tábor s vámi, byli jste úžasní. Těším se na shledání na potáborovém setkání na podzim a příští rok na táboře.
Vaše Anička

Čtvrtek 12. 7. 2018

Čtvrteční dopoledne patřilo kompletní dostavbě měst, obyvatelé vylepšovali svá městečka, stříhali, lepili, barvili...
Po obědě jsme si dali odpočinek v podobě pohádky, protože venku pršelo. Kolem 15.hodiny přestalo a my jsem se vydali ven. V Bartošovicích bylo rozmístěno 6 stanovišť, které musely týmy obejít a splnit zadané úkoly a tím si zlepšit život ve svém městečku. Na jednom stanovišti probíhal výcvik koní, na dalším trénovali přesnost ve střelbě na cíl, dále hledali zlato ....
Po večeři proběhlo vyhodnocení CTH. Vítězem se stalo město Tlouštíkov. Po rozdání odměn jsme se pustili do poslední aktivity. Každý táborník měl na zádech přilepený papír a pohyboval se po místnosti a kdokoliv mu mohl cokoliv napsat na ten papír. Tyto popsané papíry jsme zalaminovali a děti mají krásnou vzpomínku na tábor, můžete se přesvěčit sami.
A pak už jsem jen zpívali a tancovali :)

Středa 11. 7. 2018

Dopoledné program opět patřil stavbě měst a  oddílovým programům.
K obědu jsme měli kynuté knedlíky  a po poledním klidu jsme vyrazili na fotbalové hřiště v obci, abychom si zahráli CTH. Tentokrát se obyvatelé museli spolehnout na svoji pamět a přenést informace z jedné části své vesnice na druhou.  Cestou jsem zpět jsem se stavili v obchůdku pro něco dobrého a po návratu se konal turnaj ve vybíjené mezi městy.  Byly to vyrovnané souboje, avšak vítězem se stalo město Kohoutov.  Nyní máme karaoke večer a děti zpívají , ať už jednotlivě, tak po skupinkách, nebo po pokojích nebo hromadně celý tábor.

Úterý 10. 7. 2018

Již tradičně se nám ráno otevřel centrální sklad, a opět se nakupovalo a stavělo. Po svačině jsme měli oddílové programy, kdy každý oddíl se věnoval své činnosti. Dva nejstarší oddíly si vymyslely svoji hru na způsob " Městečka Palerma" v běhací verzi, další oddíl hrál hry na rozvoj důvěry, spolupráce a socializace. Nejmladší oddíl se věnoval oblíbeným míčovým hrám.
K obědu jsme měli vepřové na kmíně s rýží a po nezbytném odpočinku jsme se vrhli na další celotáborovou hru. Tentokrát si města musela sehnat potřebné suroviny k přežití ve městech. Avšak naleziště těchto surovin jsou hlídány místními domorodci.
Po svačině jsme se dali do hledaní svůch talentů a nacvičovali  na večerní program. Táborníci nacvičovali taneční čísla, scénky a další nápaditá vystoupení. Večer se v hotelu Zemská Brána odehrálo základní kolo talentové soutěže. Jak jsem již psala, měli jsme možnost poslechnout si zpěv, vidět taneční kreace, vystoupení kouzelníka, scénky apd. Závěr dne patřil diskotéce, která byla opět na přání dětí. Musím podotknout, že diskotéka byla zasloužená, děti jsou úžasné.

Pondělí 9. 7. 2018

Už máme pracovní týden, tudíž jsem se ráno rozhýbali na rozcvičce. Po snídani, hygieně a úklidu se vydal nejstarší oddíl připravit stopovanou pro další oddíly. Jeden z úkolů bylo jít k dalšímu úkolu bez mluvení, zazpívat písničku o zvířatech nebo vytvořit pyramidu...
Po obědě - buchtičky se šodou jsem si odpočinuli a vyrazili na CTH. Dneska byl na programu lov bizonů. Z vedoucích se stali bizoni, kteří byli trefováni obyvateli měst papírovými koulemi.

Po svačince jsme se dali do přípravy na večerní divadelní festival. Starostové měst si vylosovali náhodné kartičky se známými postavami, které museli ztvárnit, vymyslet si kostým a hlavně vše zakomponovat do příběhu.
Večer jsme viděli 8 zajímavých scének, které sehráli naši táborníci. Představil se například Karel Gott, Harry Potter, vedoucí Lukáš, prezident Miloš Zeman, Sněhurka... Nakonec sehráli své představení i praktikanti. Zbytek večera patřil tanečním kreacím na diskotéce.

Neděle 8. 7. 2018
Ráno jsme si přispali a vstávali jsme rovnou na snídani. Po snídani se otevřel centrální sklad, aby se města mohla rozrůst o další budovy.
Po dopolední svačině nás čekali kroužky. Děti měly na výběr - kroužek  bylinkářství, kdy se vypravily do okolí hotelu a poznávaly rostliny. Další kroužek na výběr byl hudební, kdy naši kytaristi hrábli do strun a zpívalo se a třetí kroužek byl sportovní.
Po poledním klidu jsme vyrazili na celoodpolední procházku. Cestou jsme míjeli chráněné území s mokřady, několik bunkrů, viděli jsme Bartošovice z výšin, ochutnali borůvky a zahráli si několik her.
Večer jsme zvolili odpočinkový program a pustili jsme si film v našem kině.

Sobota 7. 7. 2018

Hurá, ráno jsem se probouzeli do slunečného dne. Po snídani jsem se opět věnovali stavbě měst. Pak jsme vyrazili ven a zahráli jsem si CTH.  Tentokrát města sehrála boje o své vlajky.

K obědu jsme si dali kuře s bramborem a šli jsme si odpočinout. Po skončení poledního klidu jsme se vypravili na Den otevřených dveří na Kopeček,což je místní chráněná dílna. Krom prohlídky samotných prostor jsme se mohli svést na koních, skákat na skákacím hradě, koupit nějakou dobrůtku, zhlédnout pohádku nebo se zaposlouchat do zvuků různých kapel.
Před večeří jsme se šli zchladit do bazénu. Po večeři jsme šli ještě ven na hřiště.
Kolem 20.hodiny se otevřel Saloon. Táborníci svedli boje s místními krupiéry ze západu a utkali se s nimi v kartách, páce, piškvorkách, skořápkách ....

Po setmění jsme se vypravili ještě zpátky na Kopeček, abychom se podívali na Ohňovou show, na kterou jsme koukali s otevřenou pusou.  Do penzionu jsme se vrátili ve 22:30 a hned utíkali do postýlek.
Pátek 6. 7. 2018

Dneska jsem se probudili do pochmurného rána. Po snídani se opět otevřel Centrální sklad, a tak města kupovaly další stavby. Další činností bylo vytvořit si územní plán města. Vznikají opravdu pěkná městečka.

Vzhledem k nepříznivému počasí a děšti, který panoval po zbytek dne, jsme zůstali na hotelu.  Pustili jsme si v našem improvizovaném kině pohádku a odpočívali. Lhala bych, kdybych řekla, že nikdo neusnul.

K obědu jsme měli guláš a polední klid jsme strávili na pokojích. Po poledním klidu jsme se shromáždili na jednom pokoji, abychom procvičili  hlasivky. Pouštěli jsem písničky a zpívali. Toto nám vydrželo více než hodinu a půl, táborníci si sami vybírali písničky a myslím, že jsme byli slyšet v širokém okolí.
Abychom se malinko rozhýbali, tak jsem si ještě stihli zahrát celotáborovou hru. Naše města napadly bakterie a bylo potřeba je zneškodnit.
Po svačince týmy dostaly zprávu, že nás večer navštíví šaman, a přinese jídlo na hostinu a na oplátku mu bylo třeba vymyslet dárek a secvičit tanec k ohni.
Večer se konečně umoudřilo počasí, a tak jsme vyběhli ven. Přišel nás navštívit šaman, který donesl občerstvení a my jsme mu na oplátku věnovali dárky a nezapomenutelné tance u ohně.

Večer jsme si zazpívali u kytary a nakonec jsme si zatancovali na naší diskotéce, kterou si přály samy děti.

Čtvrtek 5. 7. 2018

Hned ráno se opět otevřel nás centrální sklad, kdy starostové nově vznikajících měst nakoupili další budovy do svých měst a obyvatele čekala jejich stavba.
Dalším programem byly kroužky. Táborníci si mohli vybrat ze skládání origamů, hraní ringa nebo fotbalu.
K obědu nás pohostili kynutými knedlíky s borůvkami. Vzhledem k velmi teplému počasí jsem se rozhodli ,že hned po poledním klidu naskáčeme do bazénu. V bazénu jsem řádili celé odpoledne.
Po večeři - karbenátku s kaší, a odpočinku jsem hráli další etapu CTH.  Do měst přijely zásoby s vodou. Každý tým si měl bránit ten svůj a zároveň zneškodnit zdroj vody nepřátelům.
Večer patřil diskotéce.

Středa 4. 7. 2018

Dnešní den začal opět sluníčkově. Po snídani se otevřel Centrální sklad, kde si týmy mohly za své nasbírané doláče (táborová měna) nakoupit budovy pro své vysněné městečko. Aby je postavily, musely domečky nejdříve vystřihnout, vybarvit a slepit.
Dalším krokem k postavení města je Zakládací listina, se kterou musí souhlasit obyvatelé ze sousedství. A tak se naše týmy vydaly s vytvořeným dokumentem do obce, aby poprosily o co nejvíce podpisů místní obyvatele.
Po vynikajícím obědě "zeloknedlovýpečky" jsme si odpočinuli, abychom nabrali síly na odpolední výlet do okolí.
Navštívili jsme Zemskou Bránu, Pašeráckou lávku a údolí řeky Orlice, kde jsme se vycachtali. Cestou zpět jsme sbírali borůvky a kochali se výhledy do okolí.
Po návratu, večeři a odpočinku jsme si zahráli pantomimu a hádali jsme známé osobnosti. Ti, co měli ještě síly a chuť, si zahráli míčovky.

Úterý 3. 7. 2018

Dnešní dopoledne patřilo oddílovému programu. Oddíl nejstarší se vypravil prozkoumávat Bartošovice a ostatní oddíly se věnovaly hrám, ať už jejich oblíbeným nebo nás vedoucí naučili hry nové.
Po obědě (rozlétaný španělský ptáček s rýží) na nás čekala další etapa CTH. Vzhledem k tomu, že koně jsou nedílnou součástí života na Divokém západě, tak i my je musíme mít. Vydali jsme se po stopách divokých koní do nedalekého lesa, kde obyvatelé nově vzniklých měst museli koně pochytat, a postavit jim stáje a výběhy.
Po svačině jsem chtěli hrát další etapu CTH, ale vzhledem k teplému počasí a sluníčku, jsem naskákali do bazénu a ti méně odvážní si alespoň zchladili nohy. Až do večeře jsem vydrželi na hřišti.
Po večeři dostaly děti osobní volno, které využily buď na úklid, na psaní dopisů či na povídání s kamarády. Nyní táborníci odpočívají v našem improvizovaném kině a koukají na animovanou pohádku.

Pondělí 2.7. 2018
Dnešní ráno nás přivítalo sluníčkem, a tak jsem vyběhli na rozcvičku ven na hřiště. Po snídani jsem se vypravili do okolí hotelu, cestou jsem navštívili místní dětské hřistě. Po vynikajícím obědě - svíčková s knedlíkem jsem si odpočinuli, abychom byli plní elánu na další aktivity.

Po polední klidu nás vedoucí uvedli do celotáborové hry (dále jen CTH). Ocitli jsem se na Divokém západě, kde se snažíme obydlit absolutně pustoprázdné území. Táborníky jsme rozdělili do týmů. První úkol v týmech bylo si vymyslet název svého města, originální pokřik a  navrhnout společnou vlajku, která bude vztyčena na jejich území.

Po svačině jsme se vypravili na první etapu CTH, jejiž cílem bylo spřátelení se s domorodým obyvatelstvem, které museli při své cestě hledat. Domorodci je měli navést k velkému šamanovi, avšak toto počínání nebylo zadarmo. Každý tým musel splnit určitou aktivitu, za kterou byl odměněn indícií. Pokud získaly všechny, navštívily úkryt šamana, který jim sdělil důležitou informaci o koních, které nám budou k užitku.

Po večeři děti hrají míčové hry a později nás čeká hra ,,Máš minutu", kde jednotliví táborníci budou plnit zajimavé úkoly, a to vše do jedné minuty.

Neděle 1.7. 2018
V pořádku jsem dojeli na hotel, kde jsem se ubytovali. Večer jsme měli na programu seznamovací aktivity. Přeji nám všem, aby celý tábor proběhl v pořádku.